Saturday

Gagal





cukup

benar.
buat aku

tenggelam.

rapuh
segala
bentuk hati yang baru mekar dan bermerah

airmata pertamaku
pada '13

akanku tinggalkan cintaku
demi kamu

aku janji

andai ini bisa buat kamu bahagia

aku akan tinggalkan rasa ini

ia sukar
tapi

untuk kamu
ia bukan lagi sukar

biarpun; itu bukan faktanya

maafkan aku
tentang perasaan ini
yang telah mengukir cintamu
ke dasar hatiku
namun

pada akhirnya

hatiku;
berkecai

terima kasih
kerana kamu telah mencungkil mataku
biar terpandang jelas
bahawa

hatiku
tidak pantas
buat dicintaimu

ia terlalu sakit
hatiku benar - benar
tiada punya hati kembali

darah pada hati
berlumba - lumba memancut keluar

"darahku, apa kamu juga tidak mampu menahan kesakitan di dalamku? maafkanku..kerana tidak mampu untuk membentuk sebuah hati yang bisa membahagiakanmu"

sayang,
kalini
aku merasakan
benar - benar;

terlalu;
gagal

mashallah.